Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
3000100532   Impulsem la Robòtica. Tecnologies creatives a l'aula 1
2016-2017   Curs. Secundària Obligatòria
  
   12/9/2016 - 2/3/2017 (55 hores) de h a h
   ST Baix Llobregat
   Laureà Miró, 328-330 (Sant Feliu de Llobregat) 
  
Format   Presencial
Organització   CESIRE. Centre de suport a la innovació i recerca educativa
  
  
  
Tipus activitat   IR2 Impulsem la Robòtica. Tecnologies creatives a l'aula 1
  
Inscripció   12/09/2016 - 12/09/2016
  
Descripció i   Metodologia:   Curs d'acompanyament del programa "Impulsem la robòtica. Tecnologies creatives a l'aula."
  
Objectius   - Proporcionar al professorat la formació de caràcter pràctic, les estratègies metodològiques i didàctiques per a l'organització d'activitats d'automatismes i de robòtica a l'aula tecnologia.
- Conèixer l'equipament bàsic per treballar amb Arduino: els seus components i accessoris, funcions, normes de seguretat i manteniment.
- Donar elements per integrar en el currículum de l'àrea de tecnologia la realització d'experiències de control programable i robòtica.
  
Continguts   Descripció general i característiques de l'entorn Arduino:

- Arduino i el seus circuits complementaris.
- Programari per a la programació.
- Connexió de sensors i actuadors.
- Dispositius d'ampliació.
- Pautes per a l'organització del treball a l'aula.
- Exemples pràctics i projectes.
  
Observacions   Tipus bloquejat per FORMGEST setembre 2017
  
Avaluació   Qüestionari de satisfacció.
  
Requisits de  certificació   Assistència al 80% de les hores presencials de formació i a les activitats de seguiment i realització dels exercicis pràctics.
  
Persones  destinatàries   Curs exclusiu per al professorat que implementa el programa "Impulsem la robòtica. Tecnologies creatives a l'aula."
  
E-mail   dtbaix@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   -   -       
 Sessió 2   -   -       
 Sessió 3   -   -       
 Sessió 4   -   -       
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent